Relacja - Korona Podlasia z Rowerowi Maniacy i SKTR Doktorek 05.07.2020 r.

W wycieczce udział wzięło 24 osób.

Miło było nam powitać uczestników z siedleckiego klubu Doktorek.

Wystartowaliśmy rowerami w tytułowej Korony Podlasia - Kaszteliku stworzonego z pasji Pana Jerzego.

Ruszyliśmy w kierunku Siemiatycz szlakiem rowerowym "Bug Rajem dla Turysty". Przejechaliśmy przez Siemiatycze i drogą o mniejszym natężeniu ruszyliśmy w kierunku Drohiczyna. Tam zrobiliśmy przerwę na szybkie wejście na górę zamkową lub odpoczynek nad Bugiem. Ruszyliśmy na przeprawę promową w 2 turach ze względu na duży poziom rzeki. Mierząc się z wiatrem, który chłodził trochę wysoką temperaturę, ruszyliśmy po drugiej stronie Bugu w kierunku Korczewa. Czekał na nas znaczny podjazd ale daliśmy radę :) Tutaj zrobiliśmy sobie przerwę obiadowo-zwiedzaniową. Pożegnaliśmy część siedleckiej grupy. Zrobiliśmy sobie zdjęcie grupowe.

Odcinek do Mężenina jechało się miło bo w dół w kierunku Bugu. Później trasa znowu z wzniesieniami. Dotarliśmy do Sarnak, gdzie na koniec wycieczki obejrzeliśmy pomnik (replikę) rakiety V2. Pożegnaliśmy się z grupą Doktorek, która pojechała na kołach do Siedlec i wyszło im ponad 170km tego dnia.

Podziwiamy i pozdrawiamy sympatyczną grupę :)