Relacja - Z Płocka nad Bzurę z Rowerowi Maniacy 23.08.2020 r.

W wycieczce udział wzięło 19 osób.

Dojechaliśmy busem z przyczepką do Płocka, gdzie zatrzymaliśmy się na stacji i po rozładowaniu rowerów okazało się że wymagana jest zmiana dętki. Po naprawie ruszyliśmy ścieżką rowerową w kierunku starówki. Tam zrobiliśmy sobie zdjęcie grupowe przy napisie "I love Płock".

Następnie ruszyliśmy na Wzgórze Tumskie, skąd rozpościerają się piękne widoki na Wisłę. Napotkaliśmy również  pomnik Bolesław Krzywoustego.

Chwilę na zdjęcia ze wzgórza i dalej jechaliśmy w kierunku zoo a dalej w kierunku mostu Solidarności.

Przejechaliśmy na drugą stronę Wisły. Dojechaliśmy do ścieżi rowerowej i okazało się, że jedna osoba złapała gumę, niestety nie udało się zakleić dętki a nie było zapasowej.

Kolega czekał na podwózkę. My natomiast dalej pomknęliśmy jadąc wzdłuż Wisły i zatrzymując się czasami przy rzece na nawodnienie i pożywienie.

Trasa w większości asfaltowa, czasami tylko zdarzały się odcinki szutrowe przy wale przeciwpowodziowym.

Dojechaliśmy do drogi krajowej DK50 i tuż za nią upragniony sklep. Następnie skręciliśmy trasą nad Bzurą aż dojechaliśmy do pomnika bitwy pod Bzurą z 1939r.

Przejechaliśmy drewniany most i dalej w kierunku Brochowa.

Dojechaliśmy do przystani kajakowej i tam posiłek i napoje w sklepiku nad rzeczką.

Dziękujemy za udział w wycieczce i zapraszamy na kolejne.