11.04.2021 Narwiańska Enklawa

Zabierzemy Was na wycieczkę rowerową z Serocka do Pułtuska. Przejedziemy wąwozem Szaniawskiego, na chwilę zatrzymamy się nad Bugiem. Przejedziemy obok pałacu, gdzie był kręcony serial Zmiennicy. Następnie nasze koła poprowadzą nas do Pułtuska, gdzie zajedziemy na rynek i na zamek.

28.03.2021 Radziejowice - Podkowa Leśna

Zabierzemy Was na wycieczkę rowerową z Radziejowic do Podkowy Leśnej. Zwiedzimy kilka pałacyków między innymi w Radziejowicach, w Młochowie, Rozalinie i Ojrzanowie. Przemierzymy leśne dukty i może uda się zajechać do Muzeum Żaby.

25.04.2021 Supraśl na rowerze

Zabierzemy Was na wycieczkę rowerową do Supraśla. Tam zwiedzimy Muzeum Ikon, zajedziemy do Królowego Mostu i wzdłuż rzeki Supraśl.

14.03.2021 Kraina Ptasich Rozmaitości

Zabierzemy Was na wycieczkę rowerową i zasmakujemy bogatych walorów przyrodniczych oglądając z wałów  leniwo płynące Wisłę i Narew. Zobaczymy starorzecza prawobrzeżnej Wisły i postrzępione kształty Kępy Kikolskiej

1-9.05.2021r. Jezioro Garda [Włochy]

Zabierzemy Was na wycieczkę w urocze miejsce - nad Jezioro Garda we Włoszech gdzie widoki sprawiają że będziecie chcieli tam wrócić. Góry, jeziora, rzeki.

3-6.06.2021r. Velo Dunajec

Piękna trasa z pięknymi widokami na góry i rzekę Dunajec oraz jezioro Czorsztyn. Bardzo popularna i widokowa trasa z dwoma Zamkami Czorsztyn i Niedzica w Pieninach. Widok na 3 Korony i Czerwony Klasztor.

19-20.06.2021r. Na Narwiańskich Kładkach

Zapraszamy na wycieczkę rowerową na Podlasie. Zaczniemy od Łomżańskiego Parku Krajobrazowego Doliny Dolnej Narwi. Przejedziemy przez piękne narwiańskie okolice. Odwiedzimy Tykocin, Kiermusy, Pentowo - Europejską Wieś Bocianią, Waniewo, Kurowo.

26-27.06.2021 Wzdłuż podlaskiej granicy Green Velo

Zapraszamy na Podlasie. Przejedziemy rowerami wzdłuż wschodniej granicy z Białorusią. Przejedziemy Puszczą Białowieską by podziwiać niezwykłą przyrodę.

5-8.08.2021 Wakacyjna przygoda na Roztoczu

Piękna trasa z pięknymi widokami na Roztocze, Konik Polski jako symbol Roztoczańskiego Parku Narodowego, Zwierzyniec i Szczebrzeszyn. Stawy Echo, Zagroda Guciów, Narol, Susiec, Szumy Tanwi.

1-4.07.2021 Wakacyjna przygoda w Wielkopolsce

Zabierzemy Was na wycieczkę do Wielkopolski. Rzeki, lasy jeziora. Nadwarciański Szlak rowerowy. Wielkopolski Park Narodowy. Zamek Kórnik, Pałac w Rogalinie, Muzeum A.Fiedlera, Wartostrada i wiele innych atrakcji.

25.04.2021 Supraśl na rowerze

Zapraszamy na wycieczkę do Supraśla. Piękne rejony Podlasia. Muzeum ikon, lokalna rzeczka oraz lasy dają możliwości do odpoczynku.

30-31.05.2020 Magiczne Podlasie

Zabraliśmy Was na wycieczkę w piękne rejony Polski. Podlasie gdzie piękne ostępy puszczy, piękne cerkwie, dzikie rzeki.

07.06.2020 Ciechanów i Opinogóra

Zabraliśmy Was na wycieczkę rowerową do Ciechanowa gdzie zwiedziliśmy zamek. Następnie pojechaliśmy do Opinogóry aby zwiedzić Muzeum Romantyzmu. Na koniec pojechaliśmy nad Wkrę.

11-14.06.2020 Wigry i Rospuda

Weekend czerwcowy porowerowaliśmy na Suwalszczyźnie. Przejechaliśmy Doliną Rospudy, przy Kanale Augustowskim i Dookoła Jeziora Wigry.

27.06.2020 Narwiańskie Kładki

Zabraliśmy Was na wycieczkę rowerową w piękne okolice Podlasia. Pojechaliśmy wzdłuż Narwi odwiedzając Kasztel Oręża, Tykocin z Zamkiem i przyrodnicze rejony nad Narwią a na koniec przeprawiliśmy się przez Narew specyficznymi kładkami.

05.07.2020 Korona Podlasia

Zabraliśmy Was na wycieczkę rowerową na Podlasie gdzie zwiedziliśmy kasztelik Korona Podlasia. Następnie pojechaliśmy do Drohiczyna, przepłynęliśmy promem przez Bug aby dojechać do Korczewa by zwiedzić tamtejszy pałac. Na koniec zawitaliśmy w Sarnakach gdzie znajduje się pomnik rakiety V2.

12.07.2020 Lawendowe Świdrowanie

Zabraliśmy Was na wycieczkę rowerową na Lawendowe Pole gdzie zrobiliśmy ognisko a także przejechaliśmy wzdłuż meandrującej rzeki Świder.

19.07.2020 Puszcza Biała

Zabraliśmy Was na wycieczkę po Puszczy Białej. Zahaczyliśmy też o rzekę Bug i zobaczyliśmy jej meandry.

02.08.2020 Kozłówka i leśne okolice

Zabraliśmy Was na wycieczkę rowerową z ogniskiem i innymi atrakcjami. Zobaczyliśmy lasy Kozłowieckiego Parku Krajobrazowego oraz piękny Pałac Zamoyskich w Kozłówce.

9-12.08.2020 Na Pojezierzu Drawskim

Zabraliśmy Was na wycieczkę w piękne rejony Pomorza Zachodniego. 4 dni na Pojezierzu Drawskim. Kontakt z przyrodą : lasy  🌳🌲, piękne trasy rowerowe, wybudowane na starych nasypach kolejowych - szlak 🚲 Zwiniętych Torów, szlaki wokół jezior Drawsko , Siecino.  Szlak Szwajcarii Połczyńskiej, Szlak Drawy, Szlak Solny.

16.08.2020 Tęczowa Pasieka

Zabraliśmy Was na wizytę w Tęczowej Pasiece. Dowiedzieliśmy się ciekawych informacji o pszczołach, skosztowaliśmy ich produktów.

23.08.2020 Z Płocka nad Bzurę

Zabraliśmy Was na wycieczkę rowerową do Płocka. Tam odwiedziliśmy Wzgórze Tumskie i pojechaliśmy wzdłuż Wisły. Zakończyliśmy nad rzeką Bzurą.

29-30.08.2020 Źródła rzeki Łyny

To była weekendowa wycieczka rowerowa po terenach Warmii. Pojechaliśmy Łynostradą przez Olsztyn i poszukaliśmy źródeł rzeki Łyny, z którą wiążą się legendy.

06.09.2020 Śladami Reymonta

Zabraliśmy Was na wycieczkę rowerową do Arboretum w Rogowie. Rowerami pojechaliśmy szlakiem Reymonta a na koniec przejechaliśmy kolejką wąskotorową z ogniskiem w Jeżowie.

12-13.09 Kraina Otwartych Okiennic

Wycieczka w piękne rejony Polski. Podlasie przyciąga i sprawia, że możemy się wyciszyć i delektować naturą. Zobaczymy Krainę Otwartych Okiennic, na którą składają się wioski, w których czas się zatrzymał. Po drodze piękne cerkwie, Puszcza Białowieska, Białowieża i inne atrakcje.

04.10.2020 Dyniolandia

Zabraliśmy Was na wycieczkę rowerową do Dyniolandii. Wcześniej przejazd przy kanałku Żerańskim. W Dyniolandzie obejrzeliśmy dynie i produkty powiązane ;)

Plaża w Wieliszewie

Nad morzem Bałtyckim na Bornholmie

Na szlaku Św. Jakuba w Hiszpanii

Nocleg w pensjonacie i nasze rowery

Trasa Camino nad oceanem Atlantyckim

Piękna trasa szlakiem Św. Jakuba

Wąchock Iłża i sztuka

Zabierzemy Was na wycieczkę rowerową do Wąchocka. Tam zrobimy sobie fotkę ze sławnym sołtysem, zajedziemy pod zamek w Iłży i zakończymy w Centrum Rzeźby Polskiej.

18.10.2020 Muzeum Rowerów Polskich

Zabierzemy Was na wycieczkę rowerową do Puszczy Kozienickiej i odwiedzimy Radomskie Muzeum Rowerów.

Jura zupełnie nie rowerem

Proponujemy wycieczkę po jurajskich okolicach podziwiając skałki i jurajskie zamki. Szlak Orlich Gniazd jest jak magnes… Średniowieczne warownie mają w sobie coś magicznego, przyciągają i zachęcają do spacerów po malowniczych krajobrazach Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Zwiedzimy z przewodnikiem ruiny zamku w Olsztynie k/Częstochowy i pospacerujemy po rezerwacie Sokole Góry. Odwiedzimy i wejdziemy na Skały Rajce - wzgórza wapienne o niespotykanych formach, pięknie położone, otoczone lasem

Rowerowi Maniacy -
Przygody rowerowe na wszystkich poziomach !!!

Chodź wsiądź na rower, zmieni to sposób podróżowania i postrzegania świata.

"Jeśli podróżujesz samochodem, pociągiem lub autobusem, to jest jak oglądanie pięknego filmu. Jeśli podróżujesz rowerem jesteś w filmie."
Bałtyk
Galeria z wypraw

Zobacz nasze wycieczki i wyprawy rowerowe , krajowe i zagraniczne.

Na życzenie pomożemy Ci zorganizować wycieczkę lub wyprawę rowerową.

Kris

Krzysztof Kopeć

Od 2008 roku organizuję wycieczki rowerowe. Najpierw dla znajomych a później dla większych grup.

Przepisy dotyczące rowerzystów
Przepisy rowerowe

Warto znać przepisy, które nas dotyczą. Nawet jeżeli nie jeździsz na codzien rowerem, warto wiedzieć jak należy się zachować w ruchu ulicznym.

Majlo - superpies

Jeździ z nami na wycieczki rowerowe . Korzysta ze specjalnego siedziska lub biegnie na własnych łapach.

Majlo Psiewyjazdy
Superpies psiewyjazdy
Gotowe wycieczki do własnego użytku
Turystyczny Pakiet Rowerowy

Nie masz pomysłu na trasę? Udostępniamy gotowe pakiety wycieczek na jeden lub więcej dni.
Dostajesz mapkę z opisem trasy.

Zamów newsletter i bądź na bieżąco z aktualnymi wycieczkami i promocjami